دکمه موبایل منو

جزییات خبر

دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۰
سرویس : اصفهان
کد خبر : ۱۶۴۵۷۱
گزارشگر : ۷۷
با استفاده از سامانه تلفنی 111 صورت گرفت

پاسخگویی مدیرکل کمیته امداد اصفهان به پرسش‌های 96 شهروند اصفهانی

(دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷) ۱۲:۰۰

96 شهروند اصفهانی با استفاده از سامانه تلفنی 111 پرسش‌های خود درزمینهٔ نحوه ورود به چرخه حمایت، دریافت وام اشتغال و بهره‌مندی از خدمات کمیته امداد اصفهان را با مدیرکل این نهاد مطرح کردند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت به پرسش‌های شهروندان پاسخ داد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه 96 شهروند اصفهانی از طریق سامانه تلفنی 111 پرسش‌های خود در زمینه خدمات این نهاد را مطرح کردند، گفت: این سامانه توسط دولت و به منظور تسهیل در ارتباط مردم با مسئولان راه‌اندازی شده است و کمیته امداد اصفهان اولین نهادی است که برای پاسخگویی به پرسش‌های مردم از این سامانه استفاده کرد.
متین پور بابیان اینکه بخش اصلی پرسش‌های مردم درباره چگونگی ورود به چرخه حمایت کمیته امداد اصفهان بود، گفت: شرایط و ضوابط این نهاد برای ورود نیازمندان به جامعه تحت حمایت و دریافت مستمری و همچنین شرایط منجر به دریافت یک یا چند خدمت بدون مستمری به‌طور کامل توضیح داده شد و ابهامات پرسش‌کنندگان در این زمینه برطرف شد.
وی شرایط دریافت وام‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد را از دیگر پرسش‌های مطرح‌شده توسط مردم اعلام کرد و گفت: وام‌های اشتغال این نهاد به جامعه تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند که مورد تأیید حوزه مددکاری این نهاد قرار بگیرند و دارای طرح توجیهی مناسب و تخصص لازم باشند پرداخت می‌شود و در ارتباط مستقیم تلفنی با مردم این شرایط به‌وضوح و با زبان ساده برای پرسش‌کنندگان گرامی توضیح داده شد و راهنمایی‌های لازم برای دریافت خدمت و مراجعه به دفاتر این نهاد به آن‌ها ارائه گردید.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان شفافیت را یکی از نقاط قوت این نهاد دانست و گفت: گزارش عملکرد این نهاد به‌طور منظم در اختیار رسانه‌های کثیرالانتشار استان قرار می‌گیرد.
در حاشیه حضور مدیرکل کمیته امداد اصفهان در محل استانداری، اسفندیار تاجمیری، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد؛ بازرسی و امور حقوقی استانداری اصفهان بابیان اینکه کمیته امداد اولین ارگانی است که پس از افتتاح این سامانه برای پاسخگویی به پرسش‌های مردم اعلام آمادگی کرد، گفت: در سایر زمینه‌ها نیز این نهاد در فاصله زمانی کمتر از 
10 روز پاسخگوی مکاتبات و ارجاعات مردمی است و حرمت افراد در مراجعه به کمیته امداد به‌خوبی رعایت می‌شود.

انتهای پیام/

تعداد بازدید : ۲۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید